IVF שלישי שנכשל למרות בלטוציסטים והריונות טבעיים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אשמח לקבל רעיונות ומחשבות למה עוד אפשר לעשות כי אני מיואשת היו לי שני הריונות טבעיים והפלה עקב בעיות גנטיות עברתי כבר 3 סבבים של IVF עם PGD בשניים הראשונים הוחזרו 2 עוברים בלטוציסטים (לאחר 5 ימים), באחרון 3 בלטוציסטים, רירית רחם 8 ממ, אני בת 34 ובכל זאת כלום יש רעיונות למה עוד אפשר לעשות? האם יכולה להיות איזו בעיה? אני צריכה בדיקות נוספות? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
לא ניתן לייעץ כאשר לא ידועים עליך פרטים רפואיים כמו גילך, האם עשית בעבר צילום רחם, היסטרוסקופיה וכו'. כדאי לבקש יעוץ מסודר ביחידה בה את מטופלת.
(מספר מקשר)