צנתור או הפרייה לאחר גילוי חצצורות סתומות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לאחר צילום רחם, נמצא שהרחם תקין אך שתי החצצורות סתומות. הפרופסור אמר שהאפשרויות הן לעשות צנתור או יש טיפולי הפריה. אני רווקה בת 38.5 שמעונינת להכנס להריון דרך תרומת זרע. הבנתי שבדרך כלל לא עושים צנתור במצבי. למה ומתי כן נהוג לעשות צנתור? מתוך נסיונכם העשיר, מה עדיף? ועוד שאלה - קראתי באיזה שהוא מקום שהיום ניתן לעשות הפריות ללא הורמנים, אכן כך? מה עדיף? תודה מראש על תשובתכם,
זה תלוי בהיסטוריה הרפואית שלך. אם יש סבירות גבוהה שאכן עברת אירוע של דלקת בחצוצרות, אז בגילך כדאי לעבור ישר להפריה. אם לעומת זאת הסיכוי שיש לך חסימה אמתית בשחלות נמוך, הרי שצנתור לעתים קרובות יראה שהייתה בעיה טכנית בצילום ושניתן להעביר בקלות נוזל בחצוצרות בהזרקה סלקטיבית.