דחוף.
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אחרי שאיבה. עשיתי ספירות דם. מה מצבי? WBC 20.6 H 10^3/µL 4.5 - 11 RBC 4.36 10^6/µL 4.2 - 5.4 HGB 13.1 g/dL 12.0 - 16.0 HCT 39.6 % 37 - 47 PLT 350 10^3/µL 140 - 400 MPV 8.6 fL 7.1 - 11.1 NEUTRO% 83.3 H % 40 - 75 EOS% 0.3 % 0 - 7 BASO% 0.2 % 0 - 1.5 LYMPHO% 13.1 L % 19 - 48 MONO% 3.1 L % 3.4 - 9 NEUTRO abs 17.2 H 10^3/µL 1.9 - 8 EOS abs 0.1 10^3/µL 0 - 0.8 BASO abs 0.0 10^3/µL 0 - 0.2 LYMPHO abs 2.7 10^3/µL 0.9 - 5.2 MONO abs 0.6 10^3/µL 0.16 - 1 MCV 90.9 fL 80 - 95 MCH 29.9 pg 26 - 34 MCHC 32.9 L g/dL 33 - 37 RDW 12.7 % 11.5 - 14.5
לקריאה נוספת והעמקה