Cmv
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אני בשבוע 18 תאומים תןדה לאל אין לי נוגדנים לסי אמ וי ואני נוהגת בחרדה איומה כלפי הוירס הזה. יש לי בבית בן בן שנה ושמונה שיהיה בריא ואני בצורה אובסיסיבית רוחצת ידיים וכו . הילד שלי מצונן והיה לו רק יום אחד חום וירד.שאלתי הראשונה היא האם ידוע לעם אם חום של יום וצינון מהווה חס ושלום סימן לזה?כי יודעת שרק עוד חןדש אוכל לבצע עוד בדיקה שתהיה מהימנה עלי. שנית היא האח זה עובר מחפצים כלומר אם חס ושלום זה זה ואמי נגעה בו ואחכ נגעה בקופסת גבינה שהיתה במקרר ואני כעבור 14 שעות נגעתי באןתה קופסא ואחכ לא שטפתי ישר ידיי האם יכןלה מזה להידבק?תודה
לקריאה נוספת והעמקה