שחלה פוליציסטית וערכת ביוץ
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. לפני כחודשיים בבדיקה שגרתית נצפתה שחלה פוליציסטית אחת. המחזור שלי סדיר כל 28 ימים. אני מנסה להיכנס להריון 3 חודשים ללא הצלחה ומקפידים לקיים יחסי מין בימים 12-14 כל יום. לאחר 3 חודשים ללא הצלחה החלטתי לרכוש בדיקת ביוץ של פארמה מדיק ובדקתי היום ה 12. בימים 12-14 הבדיקה הראתה פס חלש, ביום ה 15 הפס התחזק אך עדיין היה חלש מפס הביקורת , ביום ה 16 הפס היה חזק בצבע פס הביקורת וביום ה 17 הפס שוב נחלש. השאלה מה יכולה להיות הסיבה שנחלש? והאם הגיוני שבמחזור של 28 ימים יהיה ביוץ מאוחר מיום ה 14? תודה
לקריאה נוספת והעמקה