עיבוי רירית לצלחת ההריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני אמא לילד בן 6 מהריון ספונטני מהיר(נקלטתי מהר).מאז עברתי 2 הפלות נדחות והריון כימי. בעקבות ההפלה הנדחית עברתי גרידה שגרמה להדבקות בצוואר הרחם , אחר כך הריון כימי, ולאחר היסטרוסקופיה להסרת ההדבקות אחרכך שוב הריון ושוב הפלה נדחית בשבוע 8. כעת אני בבירור לסיבת ההפלות(נראה שסיבה אוטואימונית) בנוסף לטיפול בבעיה זו אני מחפשת טיפול לעיבוי הרירית(בעקבות ההפלות נהייתה דקה). האם אפשר לעבות את הרירית רק עם אסטרופם ו,או ויטמין אי, אספירין או ויאגרה או שאני חייבת זריקות גונל f וזריקות אוביטרל? אני מעוניינת בטיפול הורמונלי עדין וללא העמסה כי הבדיקות ההורמונליות שלי מצויינות.
במקרים רבים ניתן לעבות את הרירית רק עם אסטרופם. התפקיד של ויטמין אי, אספירין או ויאגרה עדיין לא ברור.