רחם דו קרני עם חשד למחיצה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, היום עברתי צילום רחם וחצוצרות והתוצאות שקיבלתי הן: צואר במבנה תקין חצוצרה ימנית/שמאלית עם מעבר ופיזור תקינים אבל לגבי הרחם כתוב: רחם בצורה דו קרנית (חשד למחיצה) עם פגם מילוי. מה זה אומר לגבי כניסה להריון? האם הסיכויים נמוכים? הרופא שביצע לי את הבדיקה אמר שאצטרך לעבור ניתוח להסרת המחיצה, האם זה נכון? האם חובה לעבור ניתוח?? במה כל זה כרוך? התור שלי לרופא פריון שלי בשבוע הבא ואני מאוד לחוצה ומוטרדת... אשמח לתשובה מהירה, תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
זהו נושא שמצוי במחלוקת, מאחר ולנשים פוריות רבות יש מחיצה ברחם והניתוח לא חסר סכנות.
(מספר מקשר)