שאיבה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1.האם זה בסדר לעשות שאיבה של 3 זקיקים בלי הרדמה?מה מומלך? 2. מתלבטת בין נקסין ואוביטרן,אסותא ראשון ותל אבין שינים בנושא,מה הם הבדלים? מה יותר חזק? ולמה של שומי בין ת"א וראשון? מה אתה ממליץ? 3.כמה זמן לפני שאיבה שמים נירות? וכמה זמן נמשכת השפעתם? תודה!שאיבה מחר!
1. מאד אישי, סה"כ עם מחט דקה זו לא פעולה כואבת במיוחד. 2. תרופות מאד דומות, לדעתי אופטלגין הכי טוב. 3. בד"כ לוקחים את משכך הכאבים שעה לפני השאיבה, אבל האמת שזה לא ממש דרוש.
לא אגיד לך שזה תהליך כיפי, אבל נסבל. אני העדפתי בלי הרדמה גם כדי להתאושש מהר וללכת, וגם כי הרעיון של חומרים כימיים בגוף שלי פעם אחרי פעם לא מוצא חן בעיני. זה אישי, כמו שהפרופסור אמר. בעיני מאוד סביל.