ביציות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני לאחר 4 טיפולי ivf שלא הצליחו. בכל טיפול שאבו עד 9 ביציות עם 4 עד 5 עוברים היו גם מוקפאים וללא הצלחה העוברים המוחזרים באיכות טובה 8 תאים. בטיפול האחרון עם גונל f 187.5 ומונופיור 2 וחצי אמפולות ו(פרוטוקול קצר) נשאבו 5 ביציות ועובר 1 נוצר בין 8 תאים תמיכה עם קרינון וגם כאן הטיפול לא הצליח אנחנו על רקע לא מוסבר מכיוון שהכל תקין בכל הבדיקות שביצענו כולל צילום רחם מה הסיבה שזה לא מצליח האם יכול להיות איזה שהיא בעיה בביציות כי שואבים מעט ביציות בכל טיפול ?או שיכול להיות שאני לא מגיבה טוב לזריקות הנ"ל? תודה רבה
אם יש עוברים יפים, הרי שכמות הביציות פחות חשובה. ברור שכמות הביציות נקבעת גם על פי מצב השחלות וגם על פי הפרוטוקול והמינון שנבחר עבורך.