לא מבינה מה קורה איתי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שבת שלום , אני לא מצליחה להבין מה קורה איתי . לפני שבועיים וחצי ( יום שלישי ) עברתי הזרעה (לקחתי 5 ימים איקקולומין וזריקת אוביטרל 36 שעות לפני ההזרעה ( לפי בדיקת אולטראסאנד היה לי זקיק בגודל 22 ועוד אחד קטן יותר בגודל 16 וגודל הזקיק -8 )לא עשו לי בדיקות דם הורמנליות לפני כן , אלא הרופאה שלי הסתמכה רק על אולטראסאונד . עשו לי את ההזרעה ביום שלישי - וכל השבועיים כולי במתח וציפייה - היו לי כאבי בטן , התכווצויות , כאבי ראש - הכל מהכל ...... הייתי בטוחה שזה הצליח . ביום שני האחרון ( כמעט שבועיים אחרי ההזרעה ) עשיתי בדיקת שתן בבית ( עשיתי שתיים ) - הבדיקה הראשונה יצאה לי לא ברורה , והבדיקה השנייה יצאה שלילית . ביום שלישי בבוקר הלכתי לעשות בדיקת בטא ( עדיין לא קיבלתי את המחזור ) וכמובן הבדיקה יצאה שלילית ( קטן מחמש ) - התאכזבתי מאוד !!! אבל מאז ועד עכשיו עדיין לא קיבלתי . אתמול הלכתי לרופאה שלי , עשתה לי אולטראסאנד והופתעה לגלות שגודל הרירית שלי הוא 11!!!!! שאלה אותי אם עשיתי את הבדיקת דם בזמן ( וברור שעשיתי ) ולא היה לה תשובה ברורה לתת לי . אמרה לי לקחת progesterone למשך 5 ימים ולראות אם המחזור מגיע , אם לא לעשות שוב בדיקת הריון ... חייבם להבין מה קורה איתי תודה וסליחה על האורך . נ.ב - יחד עם הבדיקה של הבטא שיצאה שלילית , אסטרדיול יצא לי 77/ ופרוגרסטרון יצא לי 1.7>
אולי לא היה ביוץ, קשה לדעת בלי הרמות של הרפוגסטרון בדם. אם הרמות גבוהות ואת לא בהריון אזי הווסת תגיע.