וירוס הסי אמ וי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע 13 להריון תאומים תודה לאל. לפני שבועיים וחצי הייתי מצוננת מאוד. לאחר הצינון היו לי ועדיין עייפות שרירים כלומר השכמות תפוסות הידיים מתעייפות שמרימה והרגליים שעולה במדרגות. אין לי נוגדנים לסי אמ וי ועדיין אני עם העייפות שרירים הזו. במנוחה זה מוקל, בפעולה זה מורגש מאוד. ב24/3 כשבוע לאחר התחלת הצינון(אבל כפי שאמרתי כעת יש ליעדין עייפות שרירים) ביצעתי את הבדיקה ותודה לאל יצא שלילי תקין igg igm האם זה מהימן לתסמינים הנוכחיים?כלומר האם אם חס וחלילה זה היה זה זה היה מראה את הigm?אני לא מתנהלת נורמלי בגלל הוירוס הזה והחשש ממנו(משפעת רגילה מחוסנת ומebv יש נוגדנים.) כל הזמן הזה מציינת ללא חום. אנא עזרתך, כי אני בחרדות שיא.האם נכון שאם כבר יש תסמינים אזי אם חס וחלילה זה היה זה כבר היו רואים את זה?כי קראתי שסימנים יש כחודש לאחר חשיפה אם בכלל.. תודה
התסמינים נשמעים כמו שפעת, אבל את יכולה לחזור על הבדיקות לנוגדנים ל- CMV בעוד שבועיים שלושה.
אז האם זה חס וחלילה יכול להיןת זה לדעתך או לא הגיוני ללא חום?בבקשה עזרתך
יש עשרות זנים של נגיפי שפעת, את לעולם לא תהי מחוסנת לכולם. יש גם נגיפים הגורמים להצטננות ללא חום.