PCO
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 29, BMI תקין, ללא מחלות רקע, בגיל 23 אובחנו אצלי שחלות פוליציסטיות בשל העדר ווסת, על ידי שני רופאים שונים. טופלתי שמרנית על ידי גלולות. כעת מנסה להכנס להריון.הפסקתי גלולות לפני 3 חודשים-מאז אין מחזור. חזרתי לרופא אחר אשר על פי בדיקת US וב.דם שלל את האבחנה של הPCO ואמר שהשחלות רגילות לחלוטין. אם כך: 1.מדוע אין לי מחזור כבר 3 חודשים? 2.נתן לי טיפול בפרווברה למשך 5 ימים פעמים ביום, האם זה אמור לסדר את התופעה? 3. האם את/ה מכיר תמונה של שחלות פוליצסטיות ש"עברו" או שמדובר בטעות אבחנה? תודה.
1. כנראה שיש לך הפרעה בביוץ. 2. הפרוברה רק תביא לך ווסת. 3. נטילה ממושכת של גלולות יכולה לגרום לשחלות פוליציסטיות להראות רגילות.