cmv וטוקסופלזמה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בשבוע 12 כמעט עם תאומים שנקלטו תודה לאל. מיום שבת הייתי ממש ממש מצוננת צינון כבד(ישנתי עם מזגן ואולי בגלל זה) ממש צינון כבד עם שיעול ליחתי, בלי חום כל התקופה..ממש צינון הכל סתום.. אין לי נוגדנים לCMV וטוקסופזלמה ואני ממש ממש חרדה מהוירוסים האלו. אני יודעת שאם אעשה עכשיו את הבדיקה היא לא מהימנה ויש לחכות כחודש??או שאם אני עכשיו הייתי מקוררת היא כן מהימנה לבדוק את פשר הצינון? במידה ולא יכולה לעשות עכשיו, האם מניסיונך, זה חס וחלילה מתאים לcmv ללא חום?אני ממש בחרדות ולא מתנהלת נורמלי מהוירוסים האלו.. תודה וחג שמח
זה לא נשמע כמו תסמינים של CMV אבל זו לא תהיה טעות לחזור על בדיקת הנוגדנים בעוד כחודש. מאחר וממילא אין טיפול ספציפי אין כמובן בהילות בביצוע הבדיקה.