בדיקת ביוץ
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אשמח לקבל תשובות למספר שאלות: 1. בת 34 ילדתי לפני שנתיים וחצי בקיסרי. מנסה להיכנס להריון מספר חודשים. פרופיל הורמונלי תקין. הריון ראשון הושג בקלות. האם כדאי לעשות בדיקות נוספות לברור הקושי להיכנס להריון? צילום רחם לשלילת הידבקויות בעקבות הקיסרי? 2. בשימוש בבדיקת ביוץ ביתית- מה הם הימים הפוריים? רק מרגע שרואים עליה ב LH בשתן ולמשך יומיים? או גם לפני העליה ב-LH? 3. האם זה נורמלי שהשלב הלוטאלי נמשך רק 12 יום? תודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
1. במידה ויחלפו עוד מספר חודשים ולא תהרי, יש מקום לשקול ברור נוסף. 2. אחרי עליה ה- LH. 3. כן.
(מספר מקשר)