הצבר 14 שכונת נחליאל חדרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשתי הפעמים "נקלטתי " להריון חוץ רחמי { בחצוצרות ובכל פעם בחצוצרה אחרת} טופלתי בשתי הפעמיים בזריקות עד אשר הבטא אופסה {בכל פעם קיבלתי שתי זריקות }. היום תוצאות הבטא בערך 5 . אך הרופא טוען שעליי להתחיל את הבדיקות רק ביוני {"היות והגוף עבר "טראומה"} גורם הזמן כה יקר לי . כמו כן הוסבר לי שהבדיקה היחידה שאליה אשלח הינה צילום רחם שבו ייבדקו החצוצרות ואם הם פגומות תבוצע כריתה ויוחלט על הפריה תוך רחמית .ואם תקין-עליי לנסות שוב להרות באופן טבעי. אני מאוד חוששת באם אצטרך לעבור בשלישית את הסיוט הנוראה . אני על סף ייאוש. אודה לחוות דעתך לבדיקות נוספות שעליי לבצע הילסקופיה??????? מתי עליי להחל בטיפולים?