ערכי HCG נמוכים שעולים למרות הפלה טבעית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בדיקת דם להריון ראשונה שעשיתי הראתה כי ה - HCG עמד על 153 כשהייתי בשבוע 5 לערך. זה היה נשמע נמוך מדי לרופא ולכן עשיתי לאחר כמה ימים בדיקה נוספת ויצא 185 HCG. נאמר לי שזה ערכים נמוכים ולא תקינים המעידים כי ההריון אינו תקין. ביצעתי בשבוע 6 גם אולטרסאונד ששלל אפשרות של הריון מחוץ לרחם ולא נראה בכלל שק הריון. בתחילת שבוע 6 התחלתי לדמם והרופא אמר כי זו בעצם תחילתה של הפלה טבעית. ("ההפלה" נמשכה כארבעה ימים רצופים של דימום לאחר 3 ימים של הפסקה חזרתי לדמם, לא דימום מסיבי, שנמשך גם עכשיו...) כשבוע לאחר מכן ה - HCG שלי ירד ל - 154 ואילו היום, כשבוע נוסף לאחר הבדיקה האחרונה, ה- HCG עלה פתאום ל - 470! אני בת 37 וזהו הריון שלישי שלי, ההריונות הקודמים היו תקינים לגמרי (ילדתי בגיל 30 ו - 33). מה יכולה להעיד העלייה ברמת ה- HCG?