קושי בכניסה להריון, ומחזור לא סדיר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני ובעלי מנסים להכנס להריון כ - 8 חודשים, אך ללא הצלחה. הבעיה היא שהמחזור שלי לא סדיר (33,40,35,36,37,42...) הרופא נשים טוען שמבחינתו זה נקרא מחזור סדיר וכל עוד לא ניסינו שנה לא בודקים הלאה. עשיתי בדיקת אולטרסאונד רגילה שיצאה תקינה, גם בדיקת ההורמונים (שנעשתה ביום השלישי של המחזור) יצאה תקינה. בנוסף לכך, אף בדיקת ביוץ שעשיתי לא הראתה תשובה חיובית, היו פסים בהירים אך לעולם לא פס כהה כפס הבקרה. האם להמתין לשנה, כי אני מרגישה שאני סתם מבזבזת זמן? או לגשת לרופא אחר? האם המחזור שתארתי נקרא סדיר?
לקריאה נוספת והעמקה