אוביטרל והזרעה - קצת דחוף
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אתמול ב-15:00 נצפה אצלי זקיק בגודל 20 ממ. מחזור טבעי בלי הורמונים. בבדיקות דם e2 - 1,196, lh-7.8. הרופא אמר לי להזריק brevactid (אני מטופלת בחול) ב-1:30 בלילה (מאתמול להיום הכוונה) וקבע לנו הזרעה למחר בבוקר עם הנחיה לא לקיים יחסים היום. היום בבוקר נצפתה הפרשה ואני חוששת שמא התחיל ביוץ עצמוני ושההזרעה מחר תהיה לשווא. מה היית ממליץ לעשות כדי לוודא שלא מפספסים את הביוץ? או שאפשר להניח שאם lh לא היה גבוה אתמול בצהריים לא יהיה ביוץ היום? אני קצת לחוצה, כי נורא חבל לי לפספס מן הסתם. המון תודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה