האם יש סיכוי?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' יקר,יש לי ילד מקסים בן 8 מטיפולים יקרים מאוד ואחרי היסטרוסקופיה אבחנתית וצריבת חצוצרה (רחם קטן), אחרי חמש שנים ניסיתי שוב והיה הריון קורניאלי יסתיים במטרטוקסט ולאחר מס' חודשים ניתוח בתל השומר אימבוליזציה בשל זרימת דם עשירה, שוב 2 טיפולים לא מוצלחים, לאחר מכן הריון תאומים הפסקת דופק בשבוע 8 יסתיים בגרידה, שוב 2 טיפולים לא מוצלחים וכרגע הטיפול האחרון היה הריון כימי שהערכים ירדו וקבלתי מחזור. אני עוברת ייסורים כדי להביא ילד נוסף לעולם,עשרות אלפי שקלים, החלום שלי ילד נוסף...משתוקקת להגשים את החלום,עמוק בתוכי אני מרגישה שאני אצליח... האם אתה חושב על סמך ההיסטוריה שלי שייש לי סיכוי להיכנס להריון?