התחלת תהליך
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכם.... אני בת 27 עם עבר לא קטן, לפני 4 שנים עברתי הריון חוץ ריחמי שהתפתח בחצוצרה והסתבך עד כדי התפוצצות החצוצרה בבטן וניתוח פתיחת בטן, מכאן אני חיה עם חצוצרה אחת בלבד, כמו כן בעלי בן 26 בחור בריא בד"כ, עשה בדיקת זרע והבדיקה לא יצאה תקינה, הספירה קטנה, אחוז הזרעונים התקינים קטנה והצורה של הזרעונים לא תקינה... הבדיקות ההורמנליות שלי יצאו תקינות. בשבוע הבא יש לנו תור ליעוץ אצל ממוחה פוריות, ואני חייבת להודות שאני בחרדות, אני לא ישנה טוב בלילות, אני מדמיינת שיש לי בחילות וצרבות (מעין הריון מדומה).. אני לא מצליחה להתמודד עם הבעיה מבחינה נפשית, אני מפחדת שזה יעכב לי את הקליטה להריון בגלל שאני כל כך בלחץ, איך אני יכולה להתמודד עם כל המעמסה הנפשית הזו? בבקשה תעזרו לי
הבעיה היחידה שמומחי פריון לא יודעים לפתור היא בעיית הגיל. מאחר שאת צעירה החרדות שלך נראות מאד מוגזמות.