מקפיצה את הודעתי בשנית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ברצוני לדעת מה אמור להיות גודלו של זקיק לאחר 4 ימי הזרקת פיוריגון במינון 75 ליום? האם 20 הנו גודל נורמלי? האם זה גודל של ביוץ? האם בגודל כזה נהוג לתת אוביטרל? מתי לאחר זריקת האוביטרל צריך לעשות הזרעה? והאם לא מומלץ לקיים יחסי מין לפני הזרעה?
לקריאה נוספת והעמקה
השאלה היא לא כמה ימים הוזרק הפיוריגון אלא באיזה יום במחזור הוחל בהזרקה. זקיק בקוטר 20 מ"מ, אם הוא לא ציסטה, קרוב לביוץ. אפשר לתת בקוטר כזה אוביטרל. בד"כ את ההזרעה עושים 24-48 שעות אחרי האוביטרל. בד"כ לא מומלץ לקים יחסים ביממה שלפני ההזרעה מחשש לדילול הזרע.
(מספר מקשר)