היה כבר ביוץ??
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי שחלות פוליציסטיות. היום היום ה- 17 למחזור. לקחתי 5 כדורי איקוקלמין + פרוגינובה בימים האחרונים. ב- 17.2 E2 1433 פרוג' 2.84 LH 17.27 רירית 6 זקיק 14 ב- 19.2 E2 1767 פרוג' 2.71 LH 18.08 רירית 5.6 זקיק 16.5 ובשחלה השניה 13. היום- E2 2817 פרוג' 2.67 LH 13.89 רירית7 זקיק 23 ובשחלה השניה 13. קיבלתי אוביטרל היום. אני מוטרדת מהירידה של ה- LH ומזקיק כ"כ גדול. ייתכן שגדל כ"כ ביומיים?? או שזו פשוט ציסטה והחודש אבוד? אשמח לכל הכוונה!!!
לקריאה נוספת והעמקה
אם ה- LH בירידה זה לא אומר שהביוץ היה כבר? יש עוד סיכוי להכנס להריון החודש?