אודה לעזרתך..
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני לקראת הזרעה שלישית, היום ביצעתי מעקב זקיקים בבוקר וגודל הזקיקים היה: 18,16,ושלושה זקיקים בגודל 14, הנחו אותי להזריק אוביטרל ב20:00 בערב ולהגיע ביום שלישי בבוקר להזרעה, השאלה שלי האם לאחר הזרקת האוביטרל הזקיקים ממשיכים לגדול? ובכמה הם יכולים לגדול ביום ללא הורמונים? האם קיים סיכוי כלשהו שגם הזקיקים בגודל 14 יהיו רלוונטיים להזרעה?? בנוסף- במידה ובדיקת ביוץ ביתית הייתה כמעט חיובית כשעה לפני הזרקת האוביטרל, האם יהיה ביוץ עצמוני או שהאוביטרל כבר לא ישפיע??
לקריאה נוספת והעמקה