ביוץ ללא גופיף צהוב
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי שחלה פוליציסטית אחת. אני אחרי איקקלומין. ביום 13 למחזור הרופאה ראתה זקיקים קטנים אך יש אי התאמה בין מצב הרחם לשחלות. היא טוענת שהרחם בשלב הלוטאלי אבל לא זיהתה גופיף צהוב בשחלות. הרופאה המטפלת אמרה שזה מוזר אבל כנראה פספסנו את הביוץ ולחכות עכשיו 3 שבועות למחזור... (היה לי אל וסת לפני אז אני בספק אם יגיע). אני חוששת שבגלל שאני בתת משקל (49 על 1.63 אז הוסת לא יגיע ספונטנית, ואני אחרי שנים של גלולות). האם יכול להיות שבאמת פספסתי כבר ביוץ? אבל מה עם הגופיף?
לקריאה נוספת והעמקה