מינון פיוריגון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר זיידמן שלום רב, אשמח אם תוכל לענות לשאלתי. אני בת 41.5, הריתי באופן טבעי בפעם הראשונה לפני כ-7 חודשים אך הייתה הפלה טבעית. הרופא שלי החליט על הזרעה: בחודש שעבר התחלתי טיפול בפיוריגון 75 יחידות משך 7 ימים אך הייתה תגובת יתר שגרמה ל-4 זקיקים בשחלה אחת בגודל 25,22,21,20 ובשחלה השניה 3 זקיקים בגודל 18, 15, 13 פרוגסטרון 4783 ו-E2 2.2 ולפיכך בוטלה ההזרעה. החודש הזרקתי 3 ימים 58 יחידות ויומיים 50 יחידות של פיוריגון. לאחר 5 ימים של הזרקה נצפו מספר זקיקים קטנים בשחלה אחת ובשניה 2 זקיקים בגודל 10 ו-12 . E2 367 ופרוגסטרון 1. הרופא הורה לי להמשיך עוד 4 ימים הזרקות של 50 יחידות פיוריגון. לאור תגובת היתר בחודש שעבר האם המינון החודש נראה סביר ?