תרופות פריון מסרטנות?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בעלי ואני (בני 33) מנסים להיכנס להריון מזה כשנתיים, בעיית פריון בלתי ברורה. יש לי מרשם ל PUREGON ואני חוששת להתחיל לקחת הורמנים שחס וחלילה יהיו השפעות בריאותית לי או לתינוק. מה המדע היום יודע על ההשפעות? האם זה זמן מספיק להסקת מסקנות משימוש בהורמנים? תודה מראש, אריאל.
לקריאה נוספת והעמקה
תרופות פריון נחקרות בהרחבה עשרות שנים (למעלה מ- 50 שנים). לאחר שנולדו בטיפולים אלה מליוני ילדים, הבטיחות שלהם לא מוטלת בספק. עם זאת, השימוש בהם כרוך בסכנות כמו הריונות מרובי עוברים, כך מי שלא זקוק לתרופות עדיף שימנע מהשימוש בהם.
(מספר מקשר)