קראתי את המאמר שלך על מתן אספירין למטופלות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יצאתי מעט מבולבלת. זה טוב או לא? זה מגדיל סיכוי או לא? המאמר כולו תומך ומשפטי הסיכום לא מצדדים לשום כיוון. אני מתעניינת בזה כי אחרי החזרה של שני עוברים יפים מאד ועם עבר גדול של OHSS לא אמרו לי לקחת אספירין והיה לי הריון ביוכימי. שהתחיל ונגמר. ואני חושבת שאספירין יכול היה לעזור, היו לי כל הסיבות הטובות להיקלט!!! רירית, הורמונים תקינים, דוסטינקס שמנע קצת מהגירוי יתר. הבטא היתה חיובית אך לא הוכפלה. לצערי. אי אפשר לדעת למה לא נקלטתי, אבל זאת נראית לי סיבה סבירה.
לקריאה נוספת והעמקה
מרבית המחקרים לא מצאו תועלת של ממש בנטילת אספרין, אבל לפחות הוא לא מזיק הרבה.
(מספר מקשר)