ביוץ
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מבצעת תהליך של הזרעה - קבלתי הורמונים במשך 4ימים (מהיום השני של המחזור) ביום החמישי נצפו - 2 זקיקים אחד בגודל 16 ואחד בגודל 19 , הוראת הרופא - זריקת אוביטרול בלילה של יום החמישי וביום השביעי בוצעה ההזרעה שאלתי הראשונה - לפי הבנתי זקיק מוכן הוא בגודל מינימלי של 18 ונשאלת השאלה אם שני הזקיקים היו מוכנים לביוץ או רק אחד ? שאלה שניה- ביום ההזרעה היו לי כאבים בבטן התחתונה כ- 5 שעות , והייתי חייבת לשכב עד שהכאבים פחתו ונעלמו , השאלה מה המשמעות של הכאבים , בהזרעה הקודמת שהתקיימה ללא הורמונים לא היו לי כאבים מסוג זה ,
יתכן ושניהם. אולי הזרע הכיל הפעם לאחר השטיפה יותר "פרוסטגלנדינים" חומרים שמקורם בבלוטת הערמונית (פרוסטטה).