פוריות אצל הגבר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בן הזוג ואני התחלנו בניסיונות להיכנס להריון. הוא קבע בדיקה לאורולוג עקב 2 סיבות שמעט מפחד מהם האחת הוא שלטענתו יש לו ביצים קטנות וזה עלול להשפיע על הזרעים וגם כי אמרו לו בצבא שספירת הזרע שלו נמוכה. מנה שאני מרגישה הוא מאוד פורה במיוחד בזמן קיום יחסי מין. עברו יותר מ-10 שנים מהצבא ואני תוהה אם אכן ספירת הזרע נמוכה (ואני סדירה במחזור שלי) האם הסיכוי להיכנס להריון יהיה לנו קשה יותר?... האם ספירת זרע נמוכה שנמדדה בצבא מעידה שגם עכשיו המצב כך? תודה לעונים...
לקריאה נוספת והעמקה