האם יש טעם להמשיך?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ' אשמח לתשובות לשאלותיי אלו 1. בשליש הראשון יש נשים לא מעטות שמדממות - האם זה לא כתוצאה מהמשך השתרשות של העובר ברחם? 2. אני בת 43 ועשיתי עד כה כ- 3 הזרעות בשתיים מהן היו לי איחורים של 3 ימים ו- 4 ימים במחזור- מה המשמעות של זה? (לא בדקתי ביטא, ואני הוזרעתי ביום ביוץ ע"פ בדיקות דם. האם זה אומר שהיתה השתרשות אך העובר לא המשיך להתחלק- אם כן למה? 3. האם העובדה שיש איחורים שלא מניבים הריונות צריכה לגרום לי להבין שעליי להפסיק את הנסיונות כי אני כבר לא פוריה? (אני בת 43). כמה נסיונות עליי לנסות כדי להגיע למסקנה זו? (אני לא יכולה להשתמש בהורמונים) תודה
1. לעתים. 2. יתכן והביות שלך לא סדיר. 3. זו שאלה מורכבת שתלויה בהרבה מדדים (איכות הביציות, כרמות AMH וכו').