פוריות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 29 מנסה להכנס להריון 1 וחצי לבעלי יש ספירת זרע נמוכה האם זה קשור ללחץ ? ודבר נוסף עשינו הזרעות 6 במספר ולא הצליחו כעת אני מטופלת ivf ועישתי זריקות של פוריגון אלוקמין ועישתי החזרה אחת לא הצליחה ועכשו אני עושה את השניה ונוטל אדומטרין ואסטורם האם זה טבעי שיוריד לי את התאבון ויעשה לי בחילות וסחרחרות אילו בדיקות עלי לעשות בגלל התופעות לוואי אני נמצאת בחודש השני של הטיפולים בכלל תרופתי והטיפול עצמו האם התרופות לא מזיקות לכבד ? והאם כעת שעישתי את הטיפול השני ואני חודש לאחר מרגישה תחושת כבדות בבטן היתה לי החזרה של 2 עוברים זה תקין מה זה אומר ? מה ניתן לעשות בכדי שהטיפול יצליח