תוצאות פרופיל הורמונלי ובדיקת AMH
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפרופ' זיידמן, עשיתי לפני כשלושה חודשיים הקפאת ביציות והתהליך לא הצליח. הרופא אמר שככל הנראה, לדעתו מדובר ברזרבה שחלתית נמוכה.מאחר שלא הייתי בטוחה בתשובתו, עשיתי בדיקות לאחרונה ויצא שערכי ה-FSH הינו 10.3, LH הינו 6( ביחידות של IU/L) ו-E2-יצא 290 (ביחידות של PMLO/L). כמו כן כחמישה ימים לפני המחזור ערכי הפרוגסטרון היו 20.3 (NMOL/L) ו- TSH היה 1.97 (MLU/L) עשיתי גם בדיקת AMH והתוצאה יצאה <0.16(MICG/1). האם תוצאה זו מעידה על רזרבה שחלתית נמוכה מאוד המחייבת תרומת ביצית?(כך קראתי בכמה מקומות ברשת אבל אני לא בטוחה לגבי יחידות המדידה, עשיתי את הבדיקה במעבדת קנטי בתל השומר) אודה לך מאוד על תשובתך,