וסת מקדימה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב, אני התחלתי טיפול דקפפטיל פרוטוקול ארוך שלשום, זה היה היום ה27 היות והיום ב21 טרם נצפה הביוץ וכעבור 4 ימים כלורמ ביום ה25 היה פרוגסטרון 11.7 ואסטרדיול 358 והתחלתי יומיים לאחר מכן. באותו יום שהתחלתי התחילו לי הכתמות וגם קצת דם טרי בניגוב, בא והולך אבל לא נראה עדיין כמו וסת.חודש שעבר לאחר הזרעה עם פיוריגון אותו דבר הוסת הקדימה והגיעה פחות מ14 יום מהביוץ. לפני כן היה לי מחזור סדיר לגמרי. שאלתי היא זו, מה יכולה להיות הסיבה להקדמה של הוסת אם זה וסת (זה לא יכול להיות הריון כי לא קיימנו יחסים שבועיים לפני) ואיך יכול להיות שהיא מגיעה פחות מ14 אחר הביוץ?כמו כן האם התמיכה של קרינון שנותנים לאחר ההחזרה אמורה לעזור למצב כזה?כי אני מפחדת שעוברת את כל התהליך ומשהו אחר בכלל לא מאוזן הורמונלית ואז זה ייהרס וייכשל רק בגלל זה.השאלה שלי מה עושים במצב שהביוץ לא מחזיק שבועיים לפני הוסת, ואיך זה יתכן?ומה עושים כדי שבהפריה עצמה היא לאתיכשל בשל כך האם הקרינון עושה זאת? תודה
הווסת לא חייבת להגיע בדיוק 14 יום לאחר הביוץ, רק לערך. הקרינון בהחלט יכול לעכב את מועד הגעת הווסת.