פונדקאות ותרומת ביציות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, ברצוני להציג בפניכם את השאלות הבאות, וגם אם לא תוכלו לתת לי תשובות מוחלטות, אודה לכם מאד אם תוכלו לתת לי לפחות כיווני מחשבה. אני רווק בן 53 ללא ילדים ורוצה מאד להביא לפחות ילד אחד לעולם. אם אראה בעתיד הקרוב שאפסו סיכויי למצוא בת זוג עד גיל 42 שרוצה להביא ילד לעולם, אשקול את הליך הפונדקאות בחו"ל. בהנחה שאחפש בת זוג מבוגרת יותר מגיל 42, ברצוני לשאול עד איזה גיל ניתן בסיכוי הצלחה סביר לשאוב ביציות מבת הזוג לשם הריון מוצלח אצל פונדקאית. ועד איזה גיל יכולה בת הזוג לקבל תרומת ביצית לשם סיכוי סביר להריון מוצלח. תשובתכם תעזור לי מאד בהחלטה בנושא הרה-גורל זה מבחינתי. בתודה וכל טוב.
מרבית הנשים יכולות לתת ביציות באיכות סבירה לפונדקאית עד גיל 35 ויכולות להשיג שיעורי היריון טובים עם תרומת ביציות עד גיל 54.