היריון מpgd ולא היריון טבעי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , אנחנו אחרי pgd ובסבב הזה לוקחים היום ה2 לווסת אסטרופם ... רוצים שההיריון יהיה מההחזרה ולא היריון טבעי (כדי שהעובר יהיה זה שמחזירים ) 1. האם ניתן לקיים יחסים בתקופה זו או שעדיף להפסיק עם קבלת הווסת ? (האסטרופם מדכא ביוץ ולכן חשבנו שאולי אפשר ) 2. האם ברגע שקיבלתי ווסת זה אומר שלא יכול להיות שיש היריון מלפני קבלת הווסת וההיריון יהיה מההחזרה של העובר שעבר pgd תודה :)
1. אפשר עם קונדום. 2. נדיר שיש ווסת רגילה בנוכחות היריון. אם יש ספק כדאי לעשות בדיקת דם.
תודה רבה לך על המענה המהיר והמקצועי :) במידה ועשינו בדיקת דם , שלילית בווסת של הטיפול אנחנו יכולים לדעת בוודאות שהעובר יהיה מההחזרה ? (העובר שעבר את הpgd ולא מההיריון הטבעי? או שיש דרך נוספת לוודא זאת? * החלטנו כי נימנע מקיום יחסים מתחילת הווסת של הטיפול השאלה אם בדיקת דם שלילית בווסת מספיקה לנו לוודאות או לעשות בדיקת דם נוספת ממש לפני ההחזרה? או משהו אחר לוודא? :)
פרופסור יקר תודה על תשובתך!!! יש דרך לוודא או לשלול בצורה מוחלטת ולא להסתפק רק בשלילה של "סבירות גבוהה מאוד" למען השקט הנפשי שלנו?