רמת בטא ביום 8 מהחזרת עובריםטריים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום . אני לאחר החזרת 3 עוברים טרים (בני 5 ימים) ביום 8 מהחזרה עשייתי בדיקת דם והיתה 232 .אני גם אחרי הזריקות ב13 יום . האם זה מעיד על הריון ? אני יודעת שהקדמתי אבל רציתי לקחת כיוון אני עם תמיכות , ומיום החזרתם עד הרגע סובלת מכאבים בבטן והתמלאות ... והרגשה של נפיחות .
לקריאה נוספת והעמקה
לא יכול להיות שסו השפעת הזריקות (קבלתי 3 ) .... האם משפעים בדם עד 13יום ???? למה יש לי כאבים בבטןחזקים
תודה על מענך . ביום 8 אחרי החזרה אמרנו 232 היום 10 אחרי יצא 618 . כן זה הריון. .. מה דעתך מדובר על תאומים??
פרופ' זיידמן דניאל