שיבוש הורמונלי לאחר הפלה (גרידה)
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום פרופ' זיידמן, בת 42, בטיפולי IVF כשנה פלוס. טיפול אחרון עם מיון זרע הניב הריון משמח עד שבוע 9 - הפלה בגרידה (ללא דופק) באפריל. קיבלתי וסת 4.5 שבועות אחרי ההפלה ומאז כל 3 שבועות בערך (סדיר אצלי) אך הביוץ אינו סדיר. ביצעתי מעקבי זקיקים ובדיקות דם כדי לבצע החזרת מוקפא. החודש הזה היה לי דימום מאסיבי של 6 ימים (בד"כ 3) וביום 8 אין זקיק (בטבעי מבייצת ב-9-11) וההורמונים משובשים: E2= פחות מ-100 פרוגסטרון=1.5 LH= 31 אציין שעד לפני כחודש הייתי לוקחת DHEA במינון 75 מ"ל. האם זה קשור ? האם לחזור לקחת ? ומה עוד יכולה להיות הסיבה לאי עליית האסטרוגן בשלב הפוליקולרי? המון תודות, מיכל