תמיכה אחרי החזרה - ערכי פרוגסטרון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, ביום ראשון שעבר 30.6 החזרתי עובר מוקפא יום 5. המחזור היה טבעי ורק אוביטרל לביוץ.. חוקחת לתמיכה קרינון אחד ביום ויום אחרי החזרה הזרקתי דקפפטיל חד פעמי. היום עשיתי בדיקה לבדוק את רמת הפרוגסטרון ויצא 23. האם זה נחשב נמוך? אציין שהמחזור טיפול הקודם היה החזרה על בסיס הורמונלי, קיבלתי הרבה יותר תמיכה והיה הריון כימי.. הפרוגסטרון היה דומה שבוע אחרי ההחזרה וגם היה כ20. האם זה נחשב תקין? אולי בגלל זה הריון הקודם לא שרד? האם שווה להעלות את התמיכה עכשיו חוץ מקרינון אחד?
הקרינון לא נמדד בבדיקת הדם אבל תומך ברחם באופן מספק בד"כ. אם את מוטרדת תוסיפי קרינון נוסף, בוקר וערב.
הבוקר קיבלתי מחזור.. הבטא צריכה להיות ביום חמישי. הרופאה ביקשה שאמשיך עם התמיכה ואוסיף עוד קרינון אחד בערב עד הבטא. למה? מה הסיבה להמשיך את התמיכה?