אי קבלת מחזור לאחר פרוברה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעקבות מחזורים מאוד לא סדירים (שחלות פוליציסטיות) ורצון להיכנס להריון שני, התחלתי לקחת פרוברה ביום חמישי 29/11 וסיימתי בשני 3/12. (2 כדורים ביום ל5 ימים) הרופא אמר להתחיל איקקלומין ביום ה5 למחזור.. אבל אנחנו היום כבר ב 8/12 והמחזור לא מגיע....... פעם אחרונה שקיבלתי מחזור היה ב24/10. לפני ההריון הראשון, לקחתי פרוברה 3 סבבים ותמיד המחזור הגיע בסוף הפרוברה.. ונקלטתי להריון אחרי הסבב ה3... מה אני אמורה לעשות?? התור שלי לרופא הוא רק ב 27/12..
לקריאה נוספת והעמקה
כנראה שהרירית הייתה דקה מידי. יתכן והרופא ירצה לתת לך עכשיו גלולות או פרוגילוטון על מנת שתקבלי ווסת.
(מספר מקשר)
פרופ' זיידמן דניאל