ספירת דם גבוהה לאחר שאיבה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ביום ראשון הייתה השאיבה. נשארתי להשגחה בשל בעיה בריאותית שיש לי, במהלכה עשו לי בדיקות דם תחילה ספירת הדם היתה 12.93 מעל הנורמה ולאחר מכן עלתה ל-14.43. אין חום ואין כאבים למעט שכיבה על הצדדים. שאבו כ-20 ביציות. האם יש זיהום או דלקת ? האם יש צורך באנטיביוטיקה. מוטרדת מאוד
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, היתה לי שאיבה ביום שני ללא דימום. מאחר והיו הרבה זקיקים לקחתי דקפפטיל יומיים לפני השאיבה ( ההחזרה לא היתה מתוכננת מאחר והיתה שאיבה של הרבה ביציות) ביום שישי בערב הרגשתי דקירה בשחלה ובבוקר למחרת התעוררתי עם דימום. האם זה דימום או מחזור שהקדים? תודה
פרופ' זיידמן דניאל