המשך דחוף,,,,,,,,,,,,,,
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום קודם כתבתי,אני בת 41 רווקה, ידוע לי על רזרבה נמוכה מאוד, ווסת אחורנה הייתה בתאריך 6.2.17. מיזה כשני סבבי ווסת שלא קיבלתי, ביצעתי עכשיו בדיקות דם והתוצאה מאוד מדאיגה. Fsh 58.8, LH 58.8, e2 417, פרוגסטרון 3.0, פרולקטין 812.3, Tsh עדיין אין תשובה. אני מאוד דואגת, מה מצב הגוף שלי? אקבל ווסת? חלילה לא הפסיק, איך יודעים? תגובתך, התוצאות בהחלט מורות על תפקוד שחלתי מאד נמוך. איך אפשר לנסות לעורר את השחלות לקבל ווסת טבעי ? האם יש לך להמליץ לכרגע על שם מסויים של גלולות?
צריך לעשות מעקב על מנת לדעת אם תקבלי ווסת. השאלה אם הבדיקות נעשו לפני הביוץ. כדאי לעשות בדיקת אולטראסאונד על מנת להעריך את עובי הרירית ונוכחות של זקיקים בשחלות. כל גלולה למניעת היריון תוביל לדימום דמוי ווסת.