לדר שאלה לי אלייך אשמח שתענה

דיון מתוך פורום  ניתוח אף - כירורגיה פלסטית

19/05/2018 | 00:27 | מאת: נועה

היי ד"ר, אשמח מאוד אם תוכל לעזור לי. עברתי ניתוח אף לפני מס' שנים, שכלל קיצור והקטנת נחיריים. לאחר שביקשתי מהמנתח אף ישר ולא סולד וגם בהדמייה הראה לי אף ישר, זה לא מה שקרה והאף כן סולד.. אני מבינה שהמנתח לא יכול להתחייב ב100% לתוצאות כמו בהדמיה, אבל זה מעצבן שאני רואה מלא בנות שאני יודעת שעשו ניתוח ויש להן אף ישר אולי סולד ממש ממש במקצת, לא בצורה בולטת כמו שלי, אי אפשר לפספס את העובדה שעברתי ניתוח (אלא אם כן אנשים ממש לא מבינים בזה) זה מוריד ביטחון ללכת ולהסתובב בידיעה שמסתכלים ויודעים...גם ככה הביטחון שלי לא היה בשמיים והניתוח רק הוריד לי במקום לעלות כמו שהיה אמור. אני רוצה לעבור ניתוח שני ליישר אותו.. אני לא צריכה ניתוח מעמיק שכולל השתלת סחוסים וכאלה כי האף כן יצא יפה . העניין של הסלידה רק מפריע. הלכתי למנתח שהציע לי סכום לא יקר במיוחד על הניתוח.. סביבות 20 אלף. שאלתי היא האם זה סכום מועט לניתוח מסוג כזה, ובכללי האם זה ניתוח מסובך שיכול להשתבש ? לא אעמוד בעוד אכזבה.. אשמח מאוד שתענה... תודה רבה

לקריאה נוספת והעמקה
21/05/2018 | 22:02 | מאת: ד"ר אברהם קריכלי

1. באופן עקרוני ניתן לתקן את בעיית הסלידה, אך הדבר לרוב כן מצריך השתלת סחוס, קל וחומר אם במקביל יש צורך בהוספת אורך לאף כי לא במעט מקרים סלידה מוגזמת מלווה בקיצור מוגזם של אורך האף. 2. באשר למחיר - לא אוכל להביע דעה. כל מנתח והמחיר שלו. 3. בכול מקרה ממליץ להיבדק אצל מספר מנחים המתמחים ולהשוות ביניהם.

11/07/2018 | 15:35 | מאת: נועה

תודה רבה! שאלתי את מי שהייתי אצלו אם יש צורך בעוד דבר כדי לתקן והוא אמר שהוא מבחינתו היה רק מיישר אותו ומוריד את העצם למטה בזווית שתהיה ישרה ולא סולדת, ולא נוגע חוץ מזה באף. הוא לא הזכיר הוספת סחוס.. אבל בכל מקרה אלך לעוד רופאים לייעוץ. ודבר נוסף, אני לא מכירה אנשים ולא שמעתי שעשו ניתוחים מהסוג הזה. הפחד הוא שהתוצאה תיראה מאוד לא טבעית עם הוספת סחוס באף שהוא לא של האף באופן טבעי.. האם התוצאה יכולה להיראות יפה ולא מנותחת מדי? תודה רבה על העזרה :)

מנהל פורום ניתוח אף - כירורגיה פלסטית