בהמשך לשאלתי על מתיחת שריר בשכמות
דיון מתוך פורום פיזיותרפיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה רבה על התשובה. עמעט 7 חודשים מתיחת שריר בשכמות לא עוברת עם פיזיותרפיה, עיסוי טריגר פוינט, חימום ארקוקסיה, מכשיר אולטרסאונד, טנס ובי קיור לייזר. האם יתכנו מצבים שמתיחת שריר לא תעבור אף פעם? האם יצא לך להתקל במקרים כאלה? או שזה חייב לעבור מתישהו? הפיזיותרפיסטית שלי סיפרה שעם כתף קפואה המידע מראה שתמיד זה יעבור מקסימום תוך 3 שנים. האם גם במתיחת שריר יש זמן מקסימלי שזה יכול לעבור? תודה רבה
יעל שלום כבר עניתי לך על השאלה בתשובה למטה. אין זמנים מקסימליים ואני מציעה שאת שאר השאלות תפני לפיזיותרפיסטית שמטפלת בך. בברכה יעל