שאלה לגבי אמדוגיין וניתוח חניכיים
דיון מתוך פורום שיקום הפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני חודשיים עברתי ניתוחי חניכיים בהם נעשה שימוש בחומר אמדוגיין. האם החומר יכול לעורר גדילה של החניכיים ושל העצם שאבדה עקב מחלת החניכיים ? ושאלה נוספת, האם השתלת עצם לאחר טיפול במחלת חניכיים יחד עם תחזוקה היגיינית היא אפקטיבית ומחזיקה לאורך שנים ? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
האמדוגיין יכול לעזור בבניית עצם ושיפור מצב החניכיים. הטיפול יכול להחזיק שנים אם מתחזקים נכון. בברכה