בדיקת קרנית לפני הסרת נגעי מי העפעף
דיון מתוך פורום קרנית העין
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! אני היום בת 33 יש לי כמה בעיות בעיניים לאחרונה אצל דוקטור דרבקין לייעוץ אוקולופלסטיקה נהיה לי כלזיון בעפעף העליון וגירדתי את המקום ולכן נתנו לי אנטיביוטיקה במשחה כדי למרוח על המקום אני לא רואה כל כך שיפור ואמרו לי שאם אני אחזור אחרי החג וזה לא יעבור ייקחו לי ביופסיה השאלה שלי האם הפלסטר על העפעף אחרי הניתוח יכול להחמיר את הבעיה בקרנית? תודה רבה
פרופסור דוד צדוק