אשמח לשמוע את חוות דעתך על PTK

דיון מתוך פורום  קרנית העין

12/10/2018 | 13:59 | מאת: נאור

או על דרך אחרת להסיר צלקות יש המון מחלוקות כמו טענה מרובה דעות ששיוף בלייזר מגביר את הסינוורים ושלמעשה הוא פוגע בסדירות הקרנית וכך גורם לרוחק ראייה ?!

לקריאה נוספת והעמקה

PTK נועד לטפל במחלה של הקרנית. תלוי מה הסיבה בעטיה נאמר לך לעשות PTK. אם זה עקב ארוזיה חוזרת מטראומה אז הסיכוי ליצירת רוחק ראיה נמוך אך קיים וחייבים לאמר לך את זה אם זה עקב מחלה של שטח גדול בקרנית אז הסיכוי ליצירת רוחק ראיה עולה. אם אתה מרכיב משקפיים לקוצר ראיה אז אין בכלל בעיה מאחר ומכסימום ירד מספר המשקפיים

06/11/2018 | 16:48 | מאת: נאור

מדובר בצלקת מרכזית ועמוקה שנוצרה בעקבות גוף זר הPTK כמעט ואינו אפשרי בגלל עומק הצלקת ולא שווה את הסיכון, החדות מעולה, האיכות פחות, פשוט לחיות עם זה לא פשוט, במיוחד בלילות בעקבות כל הסינוורים, הדרך היחידה היא פשוט לא לצאת מהבית. מאוד מצער ומבאס לשמוע ומצד שני עוד יותר מבאס שאין דרך לטפל חוץ מהחלפת השכבה העכורה, כי גם בהשתלת קרנית אני כבר לא אגיע לחדות הראייה כמו שיש לי היום, וגם כל מגע בלייזר רק יגביר לי את הסינוורים. חבל שלא מציינים את איכות הראייה שהיא שונה לגמרי מהחדות לפני כל טיפול כלשהו. בקיצור בשתי מילים מצערות עד מאוד "אכלתי אותה".

מנהל פורום קרנית העין