שאלה לד"ר בנוגע לטיפול

דיון מתוך פורום  פסיכיאטריה - ייעוץ והכוונה

11/12/2007 | 22:47 | מאת: מודאג

ערב טוב לך לאחר התכתבותנו הארוכה וכל התרופות שכתבתי לך שנטלתי לאחר הפרת האיזון עם הפסיכיאטר השני שהחליף לי את התרופה שנטלתי - פבוקסיל, בציפרלקס ורספרדלוכתוצאה מזה התגברו החרדתות ולקחתי קסאנקס XR ולאחר מכן שקעתי בדכאון ולקחתי סימבאלתה 60 מ"ג כחודש וחצי ופבוקסיל 300 מ"ג ליום ומזה כחודש שאני נוטל פבוקסיל 300 מ"ג וטופאמקס 100 מ"ג ואתה אומר לי שאינך יודע על מחקרים שמוכיחים שטופאמקס מסייע ל -ocd קשה כמו שיש לי שמלווה בחרדות מאד קשות גם חברתיות וגם חרדות מהכללללללל. על מה אתה היית ממליץ לי להוסיף לפבוקסיל במקום הטופאמקס היות ואני פשוט מאד סובל מאד מחרדות ומהתגברות הטקסים כגון שטיפת ידיים לעתים קרובות מאד (עשרות פעמים ליום) ועודמ מיני טקסים כגון לנקות את הכל מסביבי באובססיביות בלתי נסבלת. על איזה סוג של טיפול אתה היית ממליץ שיסייע לי כמב שיותר מהר היות וכל יום שאני עובר בצורה זו גורמת לי לסבלת שאי אפשר לתאר במילים ושלאדם מן השורה יראה פאתטי. מודה מראש.

לקריאה נוספת והעמקה
11/12/2007 | 22:58 | מאת: ד"ר עופר שמגר

אם מדובר ב- OCD קשה עם תופעות חרדה נוספות שווה לנסות טיפול באנפרניל. זו תרופה ותיקה ויעילה. יש שם קצת יותר סיכוי לתופעות לואי, אבל לא אצל כולם. אם לא יהיו אצלך תופעות לואי, יש סיכוי טוב שתוכל להרוויח מזה. שוב, חשוב לזכור ששום טיפול לא עוזר ב- 100%.

12/12/2007 | 22:08 | מאת: מודאג מאד

ערב טוב שוחחתי עם הפסיכיאטר שלי והתברר לי שאנפראניל היה הכדור הראשון שנטלתי בתחילת הדרך ולא נשא תוצאות, בהמשך ניסיתי גם פלוטין, גואדון. וכעת כפי שציינתי אני ממש בתקופה מאד קשה בחיי ואני נוטל פבוקסיל וטופאמקס, כשה להרגעה אני נוטל וואבן 3 פעמים ביום אך מצבי כפי שכתבתי לך מאד קשה ואני ממש מיואש ואיני יודע ממש כיצד להתמודד.

מנהל פורום פסיכיאטריה - ייעוץ והכוונה