לא יודע מה אני אעשה !

דיון מתוך פורום  פסיכיאטריה - ייעוץ והכוונה

03/09/2013 | 02:05 | מאת: אברהם

שלום אני מקבל התקף של תחושת מחנק כבר שנה זה התחיל שקבלתי את זה פעם רואשנה במקום סגור עם מלא אנשים , המשיך לתקופה של 7 חודשים שזה קורה לי רק באיתו מקום , אחרי זה התפתח שקרה לי בבית , בעבודה , באוטו בנסיעה .... התחלתי לפחד ליסוע ברכב, לפחד מניסעות מתחיל לחשוב על היעד לפני שאני נוסע וזה מפחיד אותי מבילי מין חנק כזה בחזה עם ריתכות .וזה התפתח יותר שקמתי לפני חודשים באמצע הלילה עם דפיקרת מהירות וחןסר נישמה , הלכתי למיון ושחירירו איתי . ואחרי זה נפתח לי סט חדש יותר קרוע עם מחשבות שליליות פחד דאגה כל הזמן

לקריאה נוספת והעמקה
03/09/2013 | 22:34 | מאת: ד"ר גבריאל ברקאי

שלום אברהם, מה שקורה לך נשמע כמו התקפי חרדה. לאחר שנה שהם קיימים הם מתחילים להשפיע על ההתנהגות שלך: אתה מתחיל להימנע ממקומות ומצבים שיכולים אולי לגרום התקפים ונכנס לחשש מתמיד מתי יופיע ההתקף הבא. חשוב שתדע כמה דברים: 1. צריך לעשות כמה בדיקות רפואיות כלליות (שאולי כבר עשו אותן במיון) כי יש כמה מצבים רפואיים כלליים שיכולים לגרום התקפי חרדה). המשך ההודעה שלי הוא בהנחה שלא מוצאים כלום בבדיקות הרפואיות הכלליות. 2. התקפי חרדה יכולים לעשות לך את המוות, אבל לא מתים מהם ולא משתגעים מהם. פשוט סובלים. 3. אפשר לעשות הרבה לגבי התקפי חרדה ואפשר גם לרפא אותם באמצעות טיפול תרופתי טפול שיחתי קוגניטיבי-התנהגותי או שילוב של השנים. יש סיכוי טוב שאם תיקח טיפול יעיל, התופעה הזו תחלוף לגמרי.

04/09/2013 | 15:24 | מאת: אברהם

בקשר לבדיקות רופואיות עשיתי אחרי זה כל הבדיקות של הלב , בדיקות לריאות , וצילום חזה , בדיקות דם , הכל תקין , אבל אני סובל מאסמה לא חריפה רק בתקופת המעבר אני בן 35 וזה לא הפריע לי בכלל עד עכשין אני משתמש בנבטלין וזה עובר והיתי חי עם זה רגיל , ורק חדש זה נכנס לי לסרט המחשבות השליליות שלי כאילו אולי זו הסיבה !! בכל מקרה אני מאד מודה לך ד"ר ושיהיה לך כל טוב !

מנהל פורום פסיכיאטריה - ייעוץ והכוונה