הפסקת נטילת תרופות לחרדות
דיון מתוך פורום פסיכיאטריה - ייעוץ והכוונה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר.ניסיתי לאורך 10 שנים מגוון תרופות כנגד הפרעת החרדה ממנה אני סובל. התרופה לא עזרו למצבי (SSRI, SNRI). ובכל זאת נשארתי עם ויאפקס XR במינון 225 מ"ג וקלונקס במינון 1 מ"ג. התרופות אינן מסייעות לי ואני רוצה להפסיקן. כיצד נכון לבצע זאת באופן בטוח? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יאיר. קודם כל אני מציע לך להתיעץ עם פסיכיאטר מטפל ולא לשנות מינון תרופתי על דעת עצמך. מומלץ להפסיק וויפאקס בהדרגה איטית ולא בבת אחת, להוריד ל-150 מ"ג, לאחר כשבועיים להוריד ל-75 מ"ג ואז לאחר שבועיים להפסיק לסירוגין כל יומיים לעוד שבועיים ולהפסיק. בהצלחה.
(מספר מקשר)
ד"ר רוזיצקי אהוד