שיחזור עטרה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש אפשרות נכון להיום לעשות ניתוח קוסמטי ולשחזר עטרה ? בני בן 4.5 כיום, עקב ברית טראומתית נגרם לו נמק וכל העטרה נשרה. הוא עבר 4 ניתוחים (היפוספדיאס). הבנתי מהאורולוג (דיברנו לפני כשנתיים) שאין ניתוחים כאלה וגם אם יהיו צריך לחכות שאיבר המין יגדל. האם הרפואה מתחילה להתקדם קצת בנושא ? האם לדעתך יש סיכוי שבעתיד הוא יוכל לעבור ניתוח כזה ? לתשובתך אודה.
לקריאה נוספת והעמקה
יכוללהיותבעתיד. אבל-מה שכדאי עכשיו באמת זה לתת לו לגדול. אני מניח שאת כבר מכירה את כל האורולוגים המתעסקיםבילדים - וזה בסדר כי כולם טובים